Am încercat să urmăresc campania electorală de-a lungul primei săptămâni. Am asistat din start la struțo-cămile conceptuale, apoi am dat peste instrumente mai puțin etice aruncate în luptă, greșeli de logistică, nelipsitele anunțuri și banere din ziare, lipsa unei dezbateri pe probleme, și desigur că nu au lipsit și anumite tehnici de intimidare. După cum aproximează diverși analiști, în special CCSB-ul, statisticile vor avea corespondență în rezultatele de la alegeri, mare schimbare în intenția și votul efectiv nemaiavând loc până în 9 decembrie.
Dar merită să păstrăm în memoria virtuală, dacă nu cea colectivă, pățaniile la care s-au supus și ne-au supus partidele cu campaniile lor electorale. Mai jos este o înșiruire de imagini adunate din on-line, care se consideră a fi influente în modificarea intenției de vot al românilor. O posibilă concluzie este că politica (în special campania electorală) este construită în România mai mult ca un show de divertisment.
Toate afisele astea electorale ar merita adunate de cineva cu mare acuratete si pastrate pentru vreo 70 de ani la naftalina. Ca sa ne putem amuza si la scartaielile coloanei…
Dacă rezistă serverul, le vom găsi tot aici. 🙂 Dar cred că ne putem amuza și peste 4 ani, când vom găsi aceeași politicieni, dar în ipostaze mai interesante.